//01



Home About Stuff Linkies




chief
15.6.13 | 0 Superman(s)




Assalammualaikum apa khabar? diharapkan sihat-sihat alhamdulilah. ye anak-anakkuu *sejakbilaa-.- okayokay kejaplagi pukul 5,aku taktidur lagi mungkin ini paling lama kots online hahah. nasibaiklah hari cuti kalau hari sekolah takda nakbuek camni dooooo,memang kat sekolah aku beradu sahajalah~ solatsubuh dulu pastu baru tidur,jangan tanya lah bangun pukul berapa tuu :D xx Yang sebenarnya post kali ini lebih tertumpu tentang BM kata panjangnya Bahasa Melayu. LOL._. So now,strategi belajar bm,cikgu bahagikan kumpulan dan dalam group tu mesti ada ketua. Cikgu pilih ketua kumpulan dimana pelajar yang mendapat markah tinggi dalam kertas 1. Yang paling tak ku sangka tak ku duga,aku telah terpilih dalam kategori itu,dan sememangnya perasaan aku masatu spechless gilaa seriouss o.o bagaikan mimpi di malam hari. I jadi ketuaa u knoww hahahah -_- kalau naktahu aku gemar menulis daripada bercakap,kalau cakap pun benda y berfaedah. Kawan-kawan aku pun dah kenal aku,so kalau aku cakap macam tunggang terbalik dan bila aku bercerita orang yg mendengar akan berkerut dahi. ni mesti kes tak faham apa aku ceritoo. Such as dyana,bagi aku amat sukar nak cerita katdia,sbb dia tak akan faham apa yg aku nak sampaikan this is what we called strange. Salah seorang daripada kawan-2 aku,aku lebih suka cerita dekat farah,yaa dia memahami semuanya dan aku berasa selesa dgn dia. Kitaorang such like a twin, yeke? apoo yang samo eh?*lifteyebrow* zz okay back to the top. ketua ketua 2boys 4 girls then cikgu menyuruh para pelajar masuk mana mana ketua yg kami sukai. okay aku dah agak malay girls sure pergi dekat tyra-.- waktu tu macam semut nampak makanan yg manis, agaknya tyra tu manis sangat tu yang ramai pegi katdia lol i guess -.- mm,i dont care pung pasal tu,tapi okaylah my ahli kumpulan1malay2indians. Atleast ada yang minat masuk dalam team aku daripada takda langsung,takrasa macam terpinggir what? huh so far alhamdulilah:) tiada masalah. errr arghhh i dah ngantok. okay guys until here i should sleep now :)













Older |
Template by Nurah. Tuto from WA. Icons from Pixel. Music by Yonghwa. Colour from HTML

music